1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino IZA d.o.o. (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje IZA d.o.o., Kamnik, ki je tudi proizvajalec dezinfekcijskih sredstev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Nosilec«).

Uporabnik se v spletno trgovino vpiše z uporabniškim imenom, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniškim geslom, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika določata, povezujeta z vnesenimi podatki in opravljenimi naročili. Uporabnik z vpisom potrdi in zagotavlja, da je poslovno sposobna oseba, postane član spletne trgovine in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom v spletni trgovini uporabnik postane kupec. Vpis v članstvo spletne trgovine lahko poteka tudi med nakupom. Uporabnik lahko svoje podatke kadarkoli ureja v svojem uporabniškem računu.

V Splošnih pogojih poslovanja je opredeljeno delovanje spletne trgovine; pravice, dolžnosti uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Nosilcem in uporabnikom kot kupcem v spletni trgovini.

  1. Dostopnost informacij

Nosilec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Nosilca (predvsem podjetje, sedež, številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Nosilcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o dezinfekcijskih sredstvih v spletni trgovini, vključno z garancijami in možnostmi vračila;
  • informacije o cenah so zapisano jasno, razvidno je ali je DDV že vštet ali ne;
  • informacije o dostopnosti dezinfekcijskih sredstvih v ponudbi spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov dezinfekcijskih sredstvih, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov ali odstopa od pogodbe;
  • informacije o postopku pritožba uporabnika s podatki o kontaktni osebi za stike z uporabniki pri Nosilcu.

  1. Ponudba dezinfekcijskih sredstvih

Ponudba dezinfekcijskih sredstvih v spletni trgovini je kar najbolj točna in vsebuje ažurne podatke, vendar lahko tudi pride do netočnosti podatkov o ceni, opisu ali zalogi izdelka. Vse slike dezinfekcijskih sredstev so simbolične. (glej točki 5. in 18.)

  1. Načini plačila

Nosilec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • PO PREDRAČUNU*: z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Nosilca po izdelanem predračunu, ki ga posredujemo na e naslov kupca; rezervacija naročenih dezinfekcijskih sredstev se opravi nemudoma po izvedenem nakupu, rok plačila predračuna je tri (3) dni, tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle. Po poteku roka za plačilo, oziroma najkasneje sedem delovnih (7) dni od dneva poslanega predračuna, se naročilo stornira in rezervacija sprosti. V rok plačila se NE štejejo dnevi praznikov in vikendov. V kolikor Nosilec prejme plačilo po izteku roka veljavnosti predračuna in ni potrdil podaljšanja veljavnosti in plačila predračuna, ni dolžan vrniti plačane kupnine, v primeru, ko je zaradi sprostitve rezervacije dotični artikel prodan ali ga več ni na zalogi.
  • PLAČILO PO POVZETJU*: naročene artikle se plača dostavljavcu paketa pooblaščene dostavne službe. Plačilo po povzetju je možno za nakupe v vrednosti do 200 EUR. V primeru neprevzema bomo postopali v skladu s splošnimi pogoji poslovanja.
  • PLAČILO S KREDIRTNO KARTICO*: naročene artikle se plača s kartico v zaključku procesa naročila in sicer z naslednjimi kreditnimi karticami: KATERIMI. Plačilo s kreditno kartico je možno za nakupe v vrednosti do 200 EUR. Provizija plačila naročila s kreditno kartico je strošek Nosilca.
  • PLAČILO PREK SPLETNEGA POSREDNIKA*: naročene artikle se lahko plača prek spletnega posrednika in sicer prek : KATEREGA . Plačilo prek spletnega posrednika je možno za nakupe v vrednosti do 200 EUR. Provizijo plačila naročila prek spletnega posrednika je strošek Nosilca.

*V plačilni znesek je že všteta poštnina in ostali stroški dostave, če je dostava plačljiva, pri brezplačni dostavi pa plačate le znesek vrednosti naročenih artiklov.

  1. Cene

Cene v spletni trgovini veljajo za vse registrirane uporabnike spletne trgovine in so navedene v evrih ter vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

Nosilec je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1.

Vse cene v spletni trgovini so cene dezinfekcijskih izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 12.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročanje izdelkov prek spletne trgovine.

Popusti se med seboj ne seštevajo, prav tako se akcije med seboj izključujejo, razen če je izrecno navedeno drugače.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

V primeru, da je podatek o ceni napačen, če se cena dezinfekcijskega izdelka spremeni med obdelavo naročila (od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila) bo Nosilec:

  • uporabniku/kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah. Uporabnik/kupec ima v tem primeru možnost svoje naročilo spremeniti, ga deloma ali v celoti preklicati oziroma potrditi naročilo po novih cenah brez dodatnih stroškov;
  • uporabniku/kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Vplačana sredstva po vrednostnih bonih, drugih bonusih in predračunih se ne obrestujejo.

  1. Postopek nakupa

6.1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila bo uporabnik/kupec prejel od Nosilca obvestilo o sprejemu naročila po elektronski pošti. V eni uri od prejema obvestila o sprejemu naročila ima uporabnik/kupec možnost preklicati naročilo brez posledic, vendar vsebine naročila ne more spreminjati. Uporabniku/kupcu so v uporabniškem profilu v spletni trgovini vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.2. Naročilo potrjeno

Če uporabnik/kupec naročila ne prekliče, se naročilo pošlje v nadaljnjo obdelavo. Nosilec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in ceno naročenih dezinfekcijskih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Nosilec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika/kupca prek telefona ali elektronske pošte navedene v uporabniškem računu uporabnika/kupca. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom/kupcem in Nosilec je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.3. Naročilo odpremljeno

Nosilec v dogovorjenem roku naročene dezinfekcijske izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

  1. Kupoprodajna pogodba in izdaja računa

Nosilec kupcu dezinfekcijski izdelkov spletne trgovine izda račun v elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški in ga pošlje elektronski pošti na naslov v uporabniškem računu kupca. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Nosilca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Nosilcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Nosilec potrdi naročilo (glej točko 6.2 in 6.3.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Nosilca kot za kupca.

  1. Kuponi in program član

8.1 Kuponi: Kupone spletne trgovine lahko uporabite s pridobljenim ali javno objavljenim geslom. Za uporabo kupona morate najprej izbrati željen/e dezinfekcijski izdelek/e, nato ikono »Košarica« in »Poglej v košarico«, izpisala se bo možnost »Uporabi kodo kupona«, kjer v polje vpišete geslo kupona in kliknete »Uporabi kupon«. Popust bo obračunan ob zaključku nakupa.

8.2. Program član: Program član je namenjen registriranim uporabnikom spletne trgovine, ki redno, mesečno naročajo dezinfekcijske izdelke v spletni trgovini. Program član omogoča uporabniku, da z rednim mesečnim nakupom celo leto pridobiva in zbira točke popusta. Številno točk popusta se nato obračuna pri naročilih v naslednjem koledarskem letu. Število zbranih točk popusta lahko uporabnik spremlja v kategoriji »Moj račun«.

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

9.1. Odstop od pogodbe nakupa: Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od dne prevzema naročenih dezinfekcijskih izdelkov, Nosilcu pošlje obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe/vračilo dezinfekcijskih izdelkov najde uporabnik v svojemu uporabniškemu računu, pod kategorijo »Zgodovina naročil«, kjer izbere nakup in pritisnete gumb »Vrni« ALI v kategoriji Podpora, klikne »Vračilo blaga«.

Ob odstopu od kupoprodajne pogodbe mora kupec vrniti kupljene dezinfekcijske izdelke najkasneje v roku 15-ih dni od oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene dezinfekcijske izdelke je potrebno vrniti Nosilcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, na naslov IZA d.o.o., Perovo 27, 1241 Kamnik. Priložena mora biti kopija računa oziroma mora biti e račun poslan v roku 15-ih dni na naslov E: info@izaeffect.si. Stroški vračila so stroški kupca. Podjetje IZA d.o.o. ne sprejema odkupninskih pošiljk.

Za vrnjene dezinfekcijske izdelke Nosilec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek in morebitno koriščene promocijske kode ali vnovčene točke popusta. Drugi popusti se upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Nosilec na osebni oziroma transakcijski račun kupca.

9.2 Zamenjava napačno kupljenega dezinfekcijskega izdelka je, če kupec ob prevzemu paketa ugotovi, da mu dezinfekcijski izdelek ne ustreza in bi ga želel zamenjati za drug dezinfekcijski izdelek. Kupec željeno zamenjavo sporoči na elektronski naslov E: info@izaeffect.si ali pokliče vsak delovnik od 9.00 do 15.00 na telefonsko številko G: 051 308 358. Stroški vračila dezinfekcijskega izdelka so stroški kupca.

V primeru, da je paket, ki ga je prejel kupec fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju dostave in nas o podani reklamaciji obvestiti na elektronski naslov E: info@izaeffect.si ali vsak delovnik od 9.00 do 15.00 na telefonsko številko G: 051 308 358. Če v paketu manjka vsebina, vendar paket ob prevzemu ni kazal znakov odprtja, nas kontaktirajte na zgoraj navedene kontaktne podatke.

  1. Stvarna napaka in garancija

Stvarno napako lahko kupec uveljavlja takrat, ko:

  • dezinfekcijski izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • dezinfekcijski izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki je bila Nosilcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • dezinfekcijski izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno predstavljene oziroma opisane;
  • je Nosilec izročil dezinfekcijski izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Dezinfekcijski izdelek se preverja z drugim brezhibnim izdelkom enake vrste in z izjavami Nosilca oziroma navedbami na izdelku samem.

Kupec mora za uveljavljanje stvarne napake ali garancije izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake/garancije v kategoriji »Zgodovina naročil«, kjer izberete nakup in pritisnete gumb »Vrni« ALI v kategoriji »Podpora«, kliknete »Vračilo blaga«. V obrazcu natančno opišite napako oziroma napake. Nosilca je potrebno obvestiti v zakonsko določenemu času ter hkrati omogočiti pregled dezinfekcijskega izdelka. Stroški vračila so stroški kupca.

Kupec bo o zaključku obravnave garancije ali stvarne napake obveščen po telefonu ali preko elektronskega naslova navedenega v uporabniškem profilu kupca. Kupec je dolžan dezinfekcijski izdelek po zaključku obravnave stvarne napake ali garancije prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Dezinfekcijski izdelek prevzame v poslovalnici IZA d.o.o., na naslovu Perovo 27, 1241 Kamnik vsak delovni dan med 9.00 in 15.00 oziroma se na željo kupca izdelek pošlje po pošti, na navedeni naslov v uporabniškem profilu kupca.

Če kupec dezinfekcijskega izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek prenese v hrambo do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Nosilec ima pravico, da za to obdobje zahteva povračilo vseh stroškov skladiščenja (1 eur/dan) in do povračila stroškov nastalih za ohranitev dezinfekcijskega izdelka. Po preteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko Nosilec dezinfekcijski izdelek vrne v spletno trgovino in doseženi znesek kupnine po odbitku prodajnih in ostalih stroškov nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko Nosilec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Nosilec bo kupca obvestil, da je potekel rok za prevzem izdelka in o ostalih pogojih ter se pozanimal o podatkih potrebnih za nakazilo preostanka kupnine na račun kupca.

  1. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak postopku nakupa fizičnih oseb, le da se pri registraciji uporabnika vpiše podjetje in potrdi strinjanje s pogoji uporabe.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od kupoprodajne pogodbe v 15. dneh od prevzema, ne da bi za to navedle razlog, uveljavljajo lahko napake v okviru stvarne napake ali garancije.

Pravnim osebam spletna trgovina omogoča način plačila PO PREDRAČUNU: z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Nosilca po izdelanem predračunu, ki ga posredujemo na elektronsko pošto v uporabniškem računu pravne osebe. (glej točko 4 - PREDRAČUN)

  1. Dostava

Nosilec bo naročilo dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Nosilca za dostavo pošiljk v Sloveniji je GLS, izven Slovenije pa DPD, d.o.o. kurirska in paketna distribucija. Nosilec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Pavšalna cena dostave v Sloveniji je 3 EUR na paket, v strošek dostave so všteti stroški obdelave naročila, pakiranja in dostave ter je za naročila nad 60 EUR brezplačno. Pavšalna cena dostave v druge države EU je 3 EUR na paket, v strošek dostave so všteti stroški obdelave naročila, pakiranja in dostave ter je za naročila nad 60 EUR brezplačno. Pavšalna cena dostave v druge države je 3 EUR na paket, v strošek dostave so všteti stroški obdelave naročila, pakiranja in dostave ter je za naročila nad 60 EUR brezplačno.

Rok dobave izdelkov za območje Slovenije je za naročila oddana delovni dan po 12. uri predvidoma 2 delovna dneva, za naročila oddano delovni dan do 12. ure pa predvidoma naslednji delovni dan.

Rok dobave izdelkov za države EU in izven EU je za naročila oddana delovni dan po 12. uri predvidoma 5 delovne dni, za naročila oddano delovni dan do 12. ure pa predvidoma 4 delovnih dni.

Dezinfekcijski izdelki spletne trgovine so dostopni v razumljivem roku in se odpremijo v najkrajšem možnem času. Informacijo o odpremi in predvidenim datumom dostave se pošilja po elektronski pošti na e naslov v uporabniškem profilu kupca. Hkrati pa pooblaščen dostavljavec kupca oziroma prejemnika paketa obvesti o prejemu paketa dan pred dostavo z SMS sporočilom na telefonsko številko v uporabniškem profilu kupca. V primeru, da vas v času dostave paketa ni doma, vam bo pooblaščen dostavljavec v nabiralniku pustil sporočilo z informacijo, kje in kdaj lahko prevzamete paket. Paket bo pooblaščen dostavljavec hranili KOLIKO dni, po tem roku ga bo vrnil pošiljatelju.

  1. Varnost in varovanje osebnih podatkov

Nosilec za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov uporablja ustrezno, varno tehnologijo prenosa in shranjevanja ter sprejeta jasna interna pravila »Uporabo osebnih podatkov uporabnikov/kupcev spletne trgovine IZA d.o.o.«. Uporabnik/kupec pa mora poskrbeti za varnost imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Prenos in shranjevanje osebnih podatkov je podrobno opredeljeno v »Politiki zasebnosti« in je skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1). Nosilec za nedoločen čas hrani podatke o kupcu kot so: ime, priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Nosilcem ter jih uporablja izključno za lastne potrebe (dostava, pošiljanje gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupci.

  1. Komunikacija in e-novice

Nosilec bo v stik z uporabnikom/kupcem stopil z uporabo kontaktnih podatkov v rubriki »Moj račun«, razen če bo uporabnik/kupec izrecno nasprotoval.

Elektronska sporočila bodo vsebovala:

  • jasno in nedvoumno oznako, da so oglasna sporočila;
  • pošiljatelj oziroma Nosilec bo jasno razviden;
  • akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo tako tudi označene in jasni bodo pogoji za udeležbo v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejema e-novic.

  1. Varstvo otrok

Nosilec v spletni trgovini ne bo sprejemal naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, saj je potrebno dezinfekcijska sredstva spletne trgovine hraniti izven dosega otrok in jih uporabljati skladno z navodili na embalaži.

Nosilec ne bo direktno komuniciral z otroci, ampak jih bo z vsebinami povezanimi z dezinfekcijskimi izdelki seznanil z dovoljenjem staršev. Vsebina in način komunikacije bo primerna za starost otrok in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

  1. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj (povezava).

  1. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene dezinfekcijskih izdelkov, ki jih podajo uporabniki/kupci, so del spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Nosilec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki/kupci, lahko pa jih pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice oziroma so zavajajoče, žaljiva, obscena ali po mnenju Nosilca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Klub temu nosilec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik/kupec izrecno strinja s pogoji uporabe in Nosilcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Nosilec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Nosilca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Nosilca.

  1. Omejitev odgovornosti

Nosilec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost informacij, ki so objavljene v spletni trgovini. Kljub temu lahko prihaja do sprememb, ki jih Nosilec ne uspe pravočasno popraviti v spletni trgovini. V takem primeru bo Nosilec uporabnika/kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Čeprav se Nosilec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Nosilec od trenutka oddaje paketa z naročenimi izdelki podjetju za dostavo dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik/kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju za dostavo, Pošti Slovenije, d.o.o., Maribor ali DPD, d.o.o. kurirski in paketni distribuciji ter o tem obvestiti Nosilca. Nosilec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

  1. NEPREVZEM izdelkov

Paket z naročilom je kupec dolžan prevzeti v določenem času od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu in potrditvi opravljenega naročila po elektronski pošti. V primeru, da uporabnik/kupec ne prevzame plačanega naročila s kreditnimi karticami ali spletnega posrednika, se paket vrne Nosilcu, ki o tem obvesti uporabnika/kupca. Nosilec nato od dneva obvestila hrani paket 6 mesecev in ima pravico, da za to obdobje zahteva povračilo vseh stroškov skladiščenja (1 eur/dan) in do povračila stroškov nastalih za ohranitev dezinfekcijskega izdelka. Po preteku 6 mesecev od dneva obvestila, lahko prodajalec dezinfekcijski izdelek vrne v spletno trgovino in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko Nosilec podari v dobrodelne namene in v tem primeru uporabniku (kupcu) ni dolžan nobenega vračila. Nosilec bo kupca obvestil, da je potekel rok za prevzem izdelka in o ostalih pogojih ter se pozanimal o podatkih potrebnih za nakazilo preostanka kupnine na račun kupca.

V primeru plačila po povzetju je rok za prevzem 4 dni, potem se paket z naročilom vrne na naslov podjetja, kar pa ne pomeni, da je prišlo do odstopa od kupoprodajne pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena. Prav zato je kupec v primeru neprevzema odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila artiklov podjetju, za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih artiklov, ki so bili več dni v distribuciji ter pogodbene kazni. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po pooblastilu Nosilca nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo v Sloveniji znaša 10 EUR (za naročila v vrednosti do 50 EUR) in 20 EUR (za naročila v vrednosti nad 50 EUR) ter nastali stroški zaradi neprevzema (2 x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški). Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo v državah EU znaša 10 EUR (za naročila v vrednosti do 50 EUR) in 20 EUR (za naročila v vrednosti nad 50 EUR) ter nastali stroški zaradi neprevzema (2 x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški). Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo v državah izven EU znaša 10 EUR (za naročila v vrednosti do 50 EUR) in 20 EUR (za naročila v vrednosti nad 50 EUR) ter nastali stroški zaradi neprevzema (2 x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

  1. Pritožbe, spori in uporaba prava

Nosilec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb z odgovorno osebo za reševanj težav z uporabnikom/kupcem in sicer direktorico Irmo Vodlan, ki jo lahko uporabnik/kupec kontaktira vsak delovni dan med 9:00 in 15:00 na telefonsko število G: 051 308 358 ali elektronsko pošto E: info@izaeffect.si oziroma na stacionarni naslov IZA d.o.o., na naslovu Perovo 27, 1241 Kamnik.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Nosilec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku/kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Nosilec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Nosilcem in uporabnikom/kupcem pristojno Okrajno sodišče Ljubljana. Nosilec in uporabnik/kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine in za vse spore med Nosilcem in uporabnikom/kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

  1. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Nosilec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Nosilca in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Nosilca.

Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Nosilcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejelo podjetje IZA d.o.o., v Podgorju, dne 31.10.2017.

Želimo vam prijetno in zadovoljno nakupovanje v spletni trgovini!